close
今日約左四個女人同一個男人出街うまい!
(bone,田,kaka,包,威)
我地去買[信物]
其實我都唔知係邊個講先架,
不過我一向都好合群o既,
所以就齊齊去睇下我地想要的[信物]啦!
(哈,講到好似有點..)
今日遲左起身,食完野之後幫mama做d野...
mama幫姐係床上加左d野,
整到手都軟呀”姐回來自己睇啦~~あせあせ(飛び散る汗)
去置樂搵個四個女人同一個男人,
有一個肥dd既女人未黎,
and見到二個女人同一個男人係倒買頸鏈""woo
等到人齊就一齊去睇[信物]了
写真
搞左一大輪,[信物]誕生ぴかぴか(新しい)
之後因為為食的關係
我食左一串魚蛋,半個夾餅,半包雞蛋仔
哈...食左咁多,我諗我下次要請番一個女人食野了~(bone)
之後大家都有野做,分開行動了
我就同bone去行下
kaka都有問我去唔去佢home玩,
最後都係唔去了,因為唔知點同mama講
(係出門前mama叫我唔好去kaka home,因為猫猫生蟲的關係危険・警告)
今日的我穿得有點唔係咁好,因為上身穿了收身的t-shit,下身穿闊身長褲
但因時間關係,咁就出門了...算吧啦
今日buy了一枝筆(用黎寫細字),一件背心同某樣化妝品
写真
唉....其實我睇中左一條giordano的黃色褲,中等的長度,i like it”因為唔洗咁露...がまん顔><””$95
好想買呀!school or ee快d搵我上班啦"ドル袋

我發現我放假好似日日都有野做咁,
一d都唔悶,但係身邊d人又成日話悶....
写真
now我係倒睇一本英文書(The Chronicles of Narnia: Prince Caspian),雖然看過了電影,不過因為唔想係暑假沉下去,所以去睇下厘本我對佢有興趣的英文書~
有時又打下nds,有時上網,睇劇,睇動畫,睇綜藝節目,睇大長金,畫畫,陪人行街,陪人講電話,聽music,聽收聽機,發白日夢(去日本玩),同人msn,拉下筋,打日記,help mama做事,sleepping,食下野.........咁就一日"
講到電影
未來想睇的有幾套
色慾都市 (Sex And The City),想睇不過我未夠18,so...
我的機械人女友 (CYBORG SHE),一定會去睇的電影わーい(嬉しい顔)
盜墓迷城3 (The Mummy:Tomb of the Dragon Emperor),雖然唔知加左d中國人係入面好唔好睇,不過睇左之前個幾集,所以都想睇埋
花樣男子F,有傳HK8月有得上,WOO,超開心,真的話,我睇硬"目がハート

近日聽收音機,宇多田光的Prisoner Of Love有一段時間有被播呢,不過不知道是不是青山テルマ去了台灣宣傳,現在時常聽到收音機播そばにいるね feat. SoulJa(今天出門前也聽到),不過心想,會不會OUT了點,因為她的新歌都出了,[何度],好好聽呀...揺れるハート
昨晚也有聽收音機,LUCKY"聽到農夫上節目,超開心,聽了幾首新歌"ハート達(複数ハート)他們說的東西有共鳴啊"!農夫加油,你們要一直真下去"

写真
P.S:這是KAKA給我的龜蛋,是真的..
她家的龜生了幾次,今次比我,令比胡小朋友睇下
arrow
arrow
    全站熱搜

    carolulu123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()