close

病左咁多日,真過份!
真係咳到暈"
25號打風個日,咳咳咳..
咳到訓唔倒,之後4點幾,超恐怖
d窗比d風吹到係咁嘈~~驚@@
另外,打風也影響了張欣同倩的事啊”又要等張欣放假?!”
換左新既巴士証,d顏色好...唔靚"
換証時遇到d小問題,我個樣係細個d,不過都唔洗咁a"
有人同我講:[你都係行埋一面諗清楚先啦!]
=口=...o咀!!!!之後打比papa,最後我同細佬個張都換倒,只係姐個張唔ok~!
buy左新mp4(我都唔知係唔係mp4,E100),唔該哂姐的bfd陪我去睇"顏色是pink!!cute”

DSC00423
之後同左bone  shopping"ya"
今日番school聽學生helper的簡單會,我報了~cc都有,亞權都有(因為見倒)
回school之後help mama做事,ya...有$10進帳””
現在我覺得胡小朋友愈黎愈唔聽話,真係.......煩了"
剛剛收到kaka的電話,嚇死...你的cat真係唔多ok~~
明天約了bone,包,田,ka,威去買〔信物〕...oh!好浪漫呀~
oh!岩岩又收到msn,轉左日子..
希望我可以快d好番啦...!!!
之前睇左〔功夫熊貓〕的優先場...好多小朋友”d小朋友睇咩都會笑,胡小朋友都唔例外,哈”

宣傳一下:

冇去謝師宴既同學們,如果想同同學分享大家既喜悅,又或者想係10年後有一d可以比自己回憶既事......... 謝師宴精美紀念vcd <可永久收藏 - DVD盒> 由於數量限歡迎予訂,免費的,想要的話請在2008年6月29日前向戴浩然報名...

arrow
arrow
    全站熱搜

    carolulu123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()