close

SWIMMING....之後有點唔開心ar""
我覺得我好像被騙了....

今日我,kaka同田田去左銀圍swimming ...
早上10:00am-11:35am,之後去食lunch
之後又swim過1:20pm-4:00pm
係下午SWIMMING的時候有個女仔向我地回搭訕
佢話佢個friend臨時唔黎swimming,搞到佢自己一個出入黎
佢講個時係講埋同friend d對話的
問我地可唔可以同埋一齊玩...之後就一齊玩啦...
...大家有聊天,由佢講野既內容都知知地佢既性格...
(自戀)
佢有問我地幾多歲,我地講左,佢話佢自己17,有d唔多信,因為個樣唔似同埋...
我地聽完之後田話:〔同我地一樣,咁都係畢左業1年咋喎..〕
個女仔話:〔唔係a...(諗)..2年a~~〕
我地走個時一齊,佢問我地星期5去唔去swimming
我見大家都有點唔係好想去,之後佢問我地令電話,想約出去swimming...我問佢有冇msn,佢話唔玩
last...我比左............唉
佢話佢冇帶電話,田借左枝筆比佢寫係手度
之後走個時,我同佢同車...(只有我)
佢問我借$5,我問佢用黎做咩..
佢話佢得$100紙,唔想唱開佢做零錢
我.........令左我岩岩入lock櫃的$5比佢..
回到home累到爆..20分鐘搞好哂d野上床sleep
係sleep之前,我又係度諗野
我想了3個疑點.......想完之後有d唔開心"
1.點解佢話佢畢左業2年??
2.佢話佢冇帶電話,咁點解佢之後可以同佢個friend對話倒呢.個度好似冇電話停
3.佢問我借$5,我都係比左入lock櫃的$5比佢,咁佢岩岩都有入lock櫃架,咁唔係佢都有個$5咩.........................

唉..........................我可能係有d小氣,不過真係唔多開心
訓醒之後就食飯了,好想同mama講,但又有d驚~~同埋又唔開心喎"唉""
打日記只係打左幾句,
過左一日,我同左mama講,嗯~~電球

p.s:其實唔開心重有一個原因架,就係swim完之後,d頭髮唔滑了あせあせ(飛び散る汗),
在水中泡了太久.........
不過今天..我焗左油~~好左d...不過都係冇之前咁好...もうやだ~(悲しい顔)

arrow
arrow
    全站熱搜

    carolulu123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()