close

前天晚上看了一套日本的電影,[Little DJ 小小戀愛物語]神木隆之介/福田麻由子

好感人,是會令人哭的電影,電影最後播放了一首歌,歌名是〔比我小的男生〕
後來我就把這首歌的歌名放上了msn,之後...
(跟姐bf的msn的對話)

姐bf說:
有少男喜歡你?

姐bf說:
(咁都俾我估中?)

姐bf 說:
仲要姐弟戀?什至魔女之條件?

姐bf說:
很浪漫喔~~~!!!

lu說:
??

lu說:
唔係a"

lu說:
=口=

lu說:
係一首歌名~


姐bf說:
!!!!!!!!!!!!

lu說:
我岩岩睇左一套電影,入面講左厘首歌


姐bf說:
哦, 原來係咁

姐bf說:
以為你會咁勇tim

姐bf說:
但香港d幼男質素通常好低

姐bf說:
唔好俾我係街見到個金毛小朋友拖住妳, 唔該

姐bf說:
幼男 (笑)

lu說:
哈哈

姐bf說:
赫1金毛幼男~~~

姐bf說:
赫1(洋蔥頭: 我個頭都有d金架, see see)

後來msn轉了
[〔比我小的男生〕金毛幼男?! (洋蔥頭: 我個頭都有d金架, see see)]

arrow
arrow
    全站熱搜

    carolulu123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()