close

咁就開學啦...........真係唔想"
係開學前做多3日student helper,about迎新d野,thx然同學”
之後29號做左〔學長〕...ha””咩學長ar...”帶ad=口=
都學左幾多野同埋搵左少少$同識左d 朋友仔囉^^"
31號去機場接bone機,this is第2次係厘個暑假"
oh! my bone”接下來我地既距離又細左啦...wahaha"

28號個日5:30pm放左student helper之後約左bus,張欣,倩,飄油去西九食dinner,thx bus佬請客,之後重去食許留山tim"

唔知邊日夜晚TVB播電影,[的的野蠻師姊],好睇AR,係[我的野蠻女友]之前既故事,一套電影睇倒CRY幾次"好睇~!

30號,係SCHOOL睇電視,自己一個,自由自在

today,岩岩食得好飽ar""今日我都食左好多野~
今日上1堂咋"happy...bus 上one  hour~1:30pm-2:30pm
之後約左bone睇戲食野,食下午茶,睇[我的機械女友],食dinner,食許留山~^口^""
之後就一齊回home”
回想昨天,累死了~10:30am-6:29pm=口=gea有d...悶
中間3 hours天地時間,煩timetable....算吧啦...
p.e的add了boxing...我有dd後悔同驚”

其實now已經有點睏,明天又有3hours天地時間,做d咩好...睇下書好唔好?!
好.........我好想,不過睇下有冇時間先啦,因為可能有啦啦會有d野做架.....=口=(講咩ar你~?!)

p.s:
1.重有一套電影未睇,張欣,我等你"
2.9月1,新模範棒棒堂,開堂"
3.星期5,西九見
4.星期6,龜仔請唱K WITH BONE

timetable LULU的時間表

今日既日記真係好爛,睇死人=口=

arrow
arrow
    全站熱搜

    carolulu123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()